Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op belasting.startpagina.nl

huurtoeslag op recreatiewoning

daniel
19 Mei, 2008 21:18

Mijn vraag is of het mogelijk is om huurtoeslag te krijgen op een recreatiewoning

Bewerkt 18 Mei, 2013 19:38
Ad
20 Mei, 2008 08:01

Nee alleen voor het huis, dat als hoofdverblijf dient

daniel
20 Mei, 2008 12:10

maar als dat nou ons hoofdverblijf`?

TopCat
20 Mei, 2008 13:25

Dan is het geen recreatiewoning meer….. ;)

T.C.

Peter
20 Mei, 2008 20:07

Ik denk dat Daniel bedoelt dat dit volgens het bestemmingsplan een recreatie woning is.

En dan maakt het volgens mij geen verschil, of deze woning volgens het bestemmingsplan een recreatie woning is of dat er een gewone woonbestemming op deze woning zit.

Peter

Juul
20 Mei, 2008 20:32

Een huis waar je ingeschreven staat als zijnde hoofdverblijf bij de Gementelijke Basis Administratie, is een hoofdverblijf. Je zou, mits er aan de overige voorwaarden ook voldaan wordt, er dus huurtoeslag voor kunnen aanvragen.

Elisabetta
18 Mei, 2013 19:38

ik ben terug naar mijn vader land naar 30 jaar ik ben opgeroeit in italie van mijn 12 jaar.

ik heb hier een jaar werk bij een bedrijf van schoonmaak. ik heb zoon bij mij maar hij heb nog geen werk omdat

hij is nou op een cursus om nederlands te leren ik woon nou in recreatiewoning bij park in noorwijk van af augustus 2012 maar ik heb een probleem

dat ik eigelijk nog niet wist door onderzoek op website dat geen huurtoeslag ken aan vraagen maar aan mij geefen hun al van de begin van

het jaar januari 2013 ik verdien 800 x maand ik had bijna kennen krijgen een woning maar mijn loon is niet genoeg wat moet eigelijk doen door geven

dat geen woning is.ik heb ook brief van de gemeente dat daar op staat dat einden van mijn contract moet uit deze recreatiewoning uit met mijn zoon

ik weet ook niet waar ik na toe moet :S

ik ben in woonzicht in gescheven maar pas 4 maanden en ik reageert elke woensdag voor de (starters)

mischien ken ik hulp voor een info