Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op belasting.startpagina.nl

kan mijn digitale aangifte niet ondertekenen en verzenden

rosemarij
31 Mrt, 2010 03:13

Ik kan mijn aangifte niet ondertekenen (en dus verzenden), heb de belastingdienst twee keer gebeld, maar die konden mij niet echt helpen. Voorgaande jaren heb ik nooit problemen gehad. Ik heb de aangifte verwijderd en opnieuw gedownload en ingevuld, heb mijn firewall uitgezet, heb de pop-up blocker uitgezet, maar niets helpt. Ik heb nog even gekeken bij de beveiliginsinstellingen die op een website staan maar daar kan ik geen wijs uit.

Wie o wie kan helpen? Ik heb al een tiental pogingen gedaan ( ook nu, midden inde nacht) maar niets helpt.(Ik heb Windows XP en Internet Explorer 8)

Het opslaan van de ingevulde aangifte blijft hangen op ongeveer 75% en ik krijg daarna de volgende melding;

'Het is niet gelukt om naar de beveiligde internetsite te gaan voor het ondertekenen en verzenden van uw aangifte. Er is een probleem in de communicatie met de belastingserver. Probeer het later nog een keer.'

'Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord.'

Als laatste de melding:

Connect failed in tcp_connect()

Wie weet raad? Ik zou mijn aangifte nog graag vandaag de deur uit doen.

Bewerkt 22 Apr, 2014 10:39
Fred
15 Jul, 2010 08:38

Zelfde probleem met aangifte ondernemers. Op 2 PC's geprobeerd. Na Akoord op Overzicht pagina krijg ik de Introductiepagina te zien. Keer op keer

thijs
28 Mrt, 2011 22:15

same here

ingrid
28 Mrt, 2011 22:22

ook ik kan niet verzenden , geeft een aan -communicatie met server mislukt-. Heb de firewal al uitstaan wie kan mij helpen!!!!!!

groeten ngrid

Ronald
28 Mrt, 2011 22:52

ik kan ook niet versturen : melding : communicatie met server mislukt.

Foutdetails : End of file or no input : operation interrupted or timed out after 30s send or 30s receive delay

Harm
28 Mrt, 2011 22:55

Lijkt dus bij meerdere een probleem, ik denk dat we allemaal massaal onze belastingaangifte willen uploaden, later nog maar eens proberen, voor 1 april.

Ron
28 Mrt, 2011 22:55

Mij lukt het ook niet, dezelfde melding.

Vorige week hadden ze ook al problemen, ligt waarschijnlijk aan de externe server en niet aan jou pc of laptop

Pieter-Jan
28 Mrt, 2011 23:27

Nou dat is lekker,wil je je aangifte ondertekenen krijgen we dit weer.

Ben benieuwt hoe ze dit weer gaan oplossen. Heb gehoord dat heel veel mensen nu vast zitten.

Stephan
28 Mrt, 2011 23:32

het lukt mij ook niet!

Marc
28 Mrt, 2011 23:41

In Eindhoven hetzelfde probleem.

Morgen nog maar eens proberen.